środa, 22 lipca 2015

Kot Mamrot

Mamy nowe stworzonko w domu;}}. Póki co tylko na ścianie ale to tylko kwestia czasu.
Mieliśmy pomysł  na jakiś fajny obrazek u  Młodszej. Ja praktyczna mamuśka  chciałam prosto i szybko do celu  i stwierdziłam że kupimy szablon, machniemy rach ciach farbą i po sprawie. Niestety kupić  u nas taki prozaiczny szablonik to niezły problem. Nie wiem , może źle szukałam, nie ważne.
Ja mam rączki mało artystyczne ale okazało się że mój Mężuś to niezły zdolniacha. Córka pokazała mu co chce i proszę bardzo Tatusiek wziął pędzel i wyczarował nam Mamrota .
Biedak nie ma pojęcia że dziewczyny zaczynają pracować nad Nim  żeby mieć prawdziwe zwierzątko  w domu;}}} i to dzieło na ścianie to początek ich działań;}}.













19 komentarzy:

  1. Super! Zdolny ten Twój Mężuś! 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się że wyjdzie coś nie wiadomo co a tu proszę niezłe "dzieło' :}}}

      Usuń
  2. Kocurek jak się patrzy, nawet przystojny! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przystojniaczek jak się patrzy. Zojka stwierdziła że za mało i tajnie domalowała mu wąsy więc kocur był poprawiany;}}}

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę :) Nieźle, nieźle, zdolnego masz męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo pochwał nie będę mu pokazywać bo mi chłop w piórka obrośnie;}}}

      Usuń
  5. Wow! Fajny efekt. :)
    Rozumiem, że już macie kotka w domu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt końcowy też mi się podoba, troszkę ostudził ten gaciowy róż;}}. Ten Mamrot to dopiero wstęp;}}

      Usuń
  6. Ha! jakie ukryte talenty! : ) Oby nie musiały się Twoje Dziewczyny za długo męczyć z tym wpływaniem na tatę odnośnie zwierzaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest na dobrej drodze, jeszcze chwila, jeszcze momencik i efekt będzie osiągnięty;}}

      Usuń
  7. Oo, widzę, że ktoś ma talent :) Bardzo fajny pomysł ! Niech Wam Mamrotek dłuuugo służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam że trzeba będzie zamalowywać a tu proszę całkiem nieźle wyszedł zwierzaczek;}}}

      Usuń
  8. Brawo tatuś! Może masz w domu prawdziwego artystę a Ty nic nie wiesz? Swoją drogą całkiem fajny podstęp ze strony dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukrywał łobuz te zdolności;}}. A moje bestie jeśli chodzi o kota trzymają sztamę i i wymyśliły taki niecny plan;}}}

      Usuń
  9. jeszcze chwila i rozpracują tatusia, a prawdziwy kociak będzie smacznie spał na fotelu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest na dobrej drodze i myślę że kociak lada moment będzie wygrzewał się w fotelu;}}

      Usuń