niedziela, 27 grudnia 2015

Nareszcie...

...spadł  śnieg. Biały, leciutki, skrzypiący- jest:). Czarowałyśmy pogodę z moimi córkami miesiąc i udało się.
Dziś się przekonałam że żadne  prezenty gwiazdkowe nie dają tyle radości co biały puch. Moja Młodsza od rana siedziała przy oknie i liczyła płatki żeby tylko starczyło na bałwana i jej liczenie opłaciło się mamy pierwszego białego ludka.




 Taki miałam poranny widok pijąc kawkę;)












 Największa atrakcja- bitwa śnieżkowa;)









 Tutaj nasz zaciszny zakątek  w malowniczej bieli










 







               

 








 W pełnej krasie nasz przystojniak- Olaf;))






 Kochani Ci, którzy mają jeszcze ochotę do mnie wpadać- życzę wszystkim tak pięknej i białej zimy jaką my mamy;))

14 komentarzy:

  1. W Oslo tez posypalo i nadal sypie:)
    A ja dzis spedzilam pol dnia na legevakcie i wyglada na to ze zanim wydobrzeje sniezek zniknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo my fajne dziewczynki w Norwegii jesteśmy i stad ten śnieg;))) Hej babeczko mam nadzieję że u Ciebie to nic poważnego . Ściskam mocno i zdrowiej szybciutko

      Usuń
  2. Piękne baśniowe widoki szczególnie te poranne.Żeby śnieg nie zniknął szybko. Pozdrawiamy. Gorące buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dziś te bajkowe widoki trochę zdechły i wraca tradycyjna ponura pogoda;) Mocno ściskamy:)))

      Usuń
  3. Może i u nas wkrótce spadnie :) Piękny bałwan i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesyłam pozytywne śniegowe wibracje , może zadziała;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Olaf! <3
    To wspaniałe że śnieg sprawia dzieciom tyle radości i spokojnie może konkurować z zabawkami i gadżetami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazało się że śnieg to super atrakcja, nawet przebija najbardziej wymarzone zabawki;))))

      Usuń
  6. Fantastyczne widoki! U nas śniegu jeszcze nie było. Czekamy cierpliwie na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu u mnie po śnieżnym dniu nie ma widoku więc radość musi chyba nam starczyć do następnej zimy;))) a Tobie życzę malowniczej zimy;)

      Usuń
  7. A u Nas tylko ociupinka śniegu, ze ledwo co go widac :|. Olaf niezły z Ciebie przystojniak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olaf to Olaf nawet z krzywym nochalem jest niczego sobie;). U mnie Kraina Lodu krąży już od ponad 2 lat i ciągle ta sama miłość.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zimowe zdjęcia. Bałwana zazdraszczam bo na Słowacji śniegu jak na lekarstwo. Ślę uściski i buziole, życząc wszystkiego co najwspanialsze w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia kobietko;))). Wyjątkowo długo trzyma się śnieżek a my na to jak na lato, , po deszczowym okresie to niezły rarytas;)

      Usuń