środa, 20 stycznia 2016

Powrót


Oj długo mnie w tym moim blogowym światku nie było. Zaniedbałam odwiedziny, komentarze. Miałam ostatnio niezły maraton  w pracy. Pobudka 4 30, szybka kawka rano, śniadanko, czasami machniecie oczu co by nie straszyć , buziaki dla całej śpiącej rodzinki i śmigałam w ciemności;)).
Powrót- biegiem do autobusu, żeby w miarę o rozsądnej godzinie odebrać Młodą z przedszkola i tak codziennie. Najprzyjemniejszy relaks to były rozmowy powrotne - przedszkolne z Młodszą Jej rozsądne odpowiedzi stawiały mnie do pionu:)). 
Małą dawka mądrości mojej małej bestii;

Wyjątkowo zmęczona człapie z moim dzieckiem do kolejki i  konającym głosem mówię do Niej
   - ale jestem córciu zmęczona, nie mam sił przebierać nogami
Na to moje kwękanie Gwiazda odpowiada błyskawicznie;
    - ty jesteś zmęczona!!! ja to dopiero miałam ciężki dzień w przedszkolu !
I jak tu można się porozczulać chociaż odrobinkę nad sobą;))). Kobieta kobiety nie zrozumie;)))

Następny przykład;
Idziemy do kolejki tempem żółwia , popędzam mojego szkraba;
   -chodź kochanie szybciej bo jestem strasznie głodna, chcę być w domku
I co słyszę ;
   - mogłaś sobie spakować dużo kanapek i nie marudzić

I tak błyskawicznie ostatnio mijają nam dni. 





Zima uśmiechnęła się do deszczowego Bergen , także możemy się cieszyć białym puchem. Kilka porannych fotek














































Pozdrawiam bardzo cieplutko tych, którzy  mnie jeszcze pamiętają i życzę przepięknego dnia;)

35 komentarzy:

  1. Nie umiem się już doczekać tego aż moja córcia będzie mi tak mądrze odpowiadać <3
    Piękne widoki tam u Was, muszę kiedyś jechać do Norwegii, nie ma co! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, jeżeli będziesz miała okazję odwiedź Norwegię- bo warto. Widoki są przepiękne;). Pokrzywko zobaczysz czas tak śmignie, że nie będziesz wiedziała kiedy i porozmawiasz sobie poważnie z córcią;))

      Usuń
  2. Piękną zimę macie :)
    No, dzieci to potrafią zaskoczyć odpowiedzią :D Teraz wiesz, żeby spakować więcej kanapek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest, dodatkowa porcja kanapek musi być;)).. Dzieci bardziej logicznie patrzą na świat niż my;)). Ja nie wpadłam na to żeby po prostu zapakować więcej jedzenia;)

      Usuń
  3. Piękne zimowe krajobrazy,u nas też zimowe,chociaż nie mogę doczekać się do wiosny.Pozdrawiamy Gorące buziaki:)Bierz więcej kanapek koniecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamusia tą uliczką człapiemy codziennie do naszej chałupki;) . Dupki nam marzną ale fajnie że mamy trochę zimy. Dużo buziorów przysyłamy

      Usuń
  4. U nas też bardzo biało. Bardzo ładna okolica. To Cię córka załatwiła ;) Widać, że bystra z niej dziewczynka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima musi być;)). W tych okolicach mieszkam i chyba najczęściej cykam zdjęcia. Muszę zmienić troszkę pole zainteresowania fotograficznego;)). Moja dziewczynka to bardzo charakterna osóbka;))

      Usuń
  5. No prosze i Bergen dostalo swoja porcje sniegu :-) . Pieknie masz , ja nigdy nie zaznalam zimy - zima , bedac w odwiedzinach w Bergen. Zawsze padalo :-( . A tu prosze tak pieknie. Masz bardzo madre dziecko , widac ze rosnie z niej prawdziwa norwezka haha. Ale powiem Ci , ze moje kolezanki tez tak maja. Ciagle slysza od dzieciakow, zeby nie marudzily. Moze to taka nasz polskosc ? Juz sama nie wiem. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło Cię poczytać Aniu;). Szkoda że nie miałaś okazji zobaczyć zimowego Bergen, ma swój klimacik i urok. Mnie za każdym razem zachwyca. Wiesz co nie należę do marud. Okazyjnie sobie pogderam, jak to baba;)). Faktycznie moje dziewczyny robią się bardzo norweskie. Ja podchodzę do niektórych sytuacji po polsku ,one już patrzą na świat jak twarde norweskie babeczki;)).Ma to swoje plusy, nie będą się rozczulały nad byle pierdołką;) Mocno ściskam

      Usuń
  6. Wyobraziłam sobie te sytuacje :-) taki Mały człowieczek a doprowadza Mamę do porządku :-) nie mogę się doczekać kiedy mi Synek będzie tak dogadywał :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęście doczekasz się, w tak błyskawicznym tempie że hoho;)). Moja Starsza jest bardzo ułożona i stonowana ale Młodsza, no właśnie możesz poczytać Może politykiem będzie haha Oby nie;)))

      Usuń
  7. Jak nie przygotowałaś kanapek to teraz nie marudź! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Człowiek czasem kombinuje a dziecko patrzy logicznie i prosto;)

      Usuń
  8. Czyli, że mój Filip też niedługo będzie taki błyskotliwy? Póki co wszystko na to wskazuje, bo po swojemu ma już bardzo dużo do powiedzenia. Fajnie, że znowu jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko będzie i zobaczysz jakimi tekstami Cię zaskoczy;) Tylko zapisywać. Ja też się cieszę że wróciłam;)), brakowało mi tego mojego małego skrobania

      Usuń
    2. Gdzie Ty znowu przepadłaś? Wrzuć nam chociaż kilka swoich zdjęć :D

      Usuń
  9. Piękne te wasze zimowe zdj. Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję Salus ale chyba sama w sobie maluje tak ładne obrazki;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieci są mądrzejsze niż my sami :) Ja uwielbiam "prowokować" rozmowy na różne tematy by z wielkim zaciekawieniem słuchać co podpowiada wyobraźnia mojemu dziecku. Piękna zima u Was. Teraz dowiedziałam się, że Wy w Bergen mieszkacie to ... ja poproszę więcej zdjęć z tych pięknych okolic :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda ja też bardzo lubię takie rozmowy z moimi dziewczynami. Sprawia mi przyjemność słuchania ich postrzegania świata, podejścia do różnych sytuacji;).
      Zima malownicza i faktycznie przepiękna. Wczoraj ostatni dzień cieszyłam się tym bajkowym krajobrazem. Od dziś szarobura jesień- czyli deszczowe Bergen:)). Postaram się być częstszym gościem w tym moim blogowym światku i "wkładać" więcej fotek;))

      Usuń
    2. Ja czekam na te obiecane fotki :)

      Usuń
  12. Sprytna bestia ta Twoja królewna, zapewne po mamusi ;) Zima do pozazdroszczenia w Trenczynie śnieg utrzymał się zaledwie 3 dni teraz odwilż. Pozdrowionka i buziole ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy po mamusi ale gagatek jest nieziemski;)) Troszkę późno odpisuje ale u mnie pozostały tylko wspomnienia i zdjęcia po śniegu;)). Pozdrawiam kobietko bardzo mocno- buziaczki

      Usuń
  13. coś jest w tych kanapkach, dzieciom się pakuje, to głodne nie są, a dorośli?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Bo dorośli to są gapy i zatrzymują się na etapie dbania o dzieci a my przecież głodu nie czujemy...do czasu;))

      Usuń
  14. Za każdym razem, kiedy czytam mądrości dzieci nie mogę się już doczekać tego, co zaserwuje mi kiedyś mój syn! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj;). Doczekasz się i ten czas zjawi się błyskawicznie. Gwarantuje Tobie że usłyszysz nie jedną złotą myśl')))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Urodzi się w maju, potem to już tylko czekać na pierwsze mądrości. :)

      Usuń
    2. Moja Młodsza córeczka urodziła się w maju;)). Bardzo fajny miesiąc do zastania mamusią;)). Przepięknej końcówki bycia ciężarówką;))

      Usuń
  16. uwielbiam ten widok śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać że śnieg ma swój niepowtarzalny urok;)

      Usuń