poniedziałek, 22 lutego 2016

Jestem;))



Jestem Kasieńko ale jakoś ostatnio  zabiegany czas mam.Godziny pracy mam różne więc  jak robię wypad z domu to czasami wracam wieczorkiem Musimy też na bieżąco  odświeżać grafik dzieciowy;))) z  odbiorem przedszkola i szkoły  ponieważ mój plan dnia codziennie jest inny. Wpadam do blogowego światka poczytać co u Was słychać ale nie mogłam się zebrać żeby cosik sensownego sklecić. Sprawiłaś mi ogromną przyjemność upomnieniem się o moje bazgroły. Faktycznie mój blogowy kawałek  podłogi zakurzył się niesamowicie. Obiecuje że nadrobię zaległości;)



Specjalnie dla Ciebie Kasiu mój reklamowy uśmiech;)))) Ściskam mocno



Magda pamiętam też o obietnicy nowych zdjęć. Dziś na szybko wybierane - resztka zimy i przykleiły się też fotki z okresu świątecznego ale w następnym wpisie  będą bardziej  bieżące zdjęcia. Obiecuje;))


























 











Moc buziaków dla wszystkich, którzy jeszcze  pamiętają drogę do mojego światka ;)))

17 komentarzy:

  1. Czekamy :) Ja tu zawsze z chęcią wpadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy te sniezyczki sa tegoroczne??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój aparat jest w użyciu wszystkich. Sprawdziłam, to moje dziecko w zeszłym roku tą fotkę cyknęło . W tym roku jeszcze nie zauważyłam. Buziorki;)

      Usuń
  3. to trzecie zdjecie od dołu jest niesamowite! zobaczyć na żywo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się przepięknie ten widoczek na żywo wygląda;)

      Usuń
  4. Miło jest móc przeczytać chociaż kilka Twoich słów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tu zaglądać. Czekamy na każdy wpis..
    Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, sprawiłaś mi tymi słowami ogromną przyjemność Pozdrawiam cieplutko i ściskam

      Usuń
  6. Uśmiech reklamowy pierwsza klasa! :-)zdjęcia jak zwykle piękne ;-)bardzo lubię odwiedzać Twoj Światek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mam taką paszczę od ucha do ucha;)))). Bardzo, bardzo się cieszę . Wpadaj babeczko kiedy masz ochotę;)

      Usuń
  7. Zdjęcia jak zwykle bardzo klimatyczne. Reklamowy uśmiech "Zoli" jest powalający. ;) Buziaczki i uściski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem jak się sprzedać- uśmiech działą cuda;). Mocno Cię ściskam kobietko artystyczna;)

      Usuń
  8. Za każdym razem kiedy do Ciebie zaglądam to żałuję trochę w głębi serca, że nie ułożyło nam się w no.

    OdpowiedzUsuń