wtorek, 11 października 2016

Powrót


Muszę odkurzyć moje blogowe cztery kąty ponieważ wieki całe mnie tutaj nie było;). Zastanawiałam się czy zamknąć drzwi  czy pisać . Ostatnio  nie bywamy nigdzie więc nie mam nic ciekawego do pokazania. Nasze życie toczy się tak jak u większości-praca , dom,  nadrabianie zaległości domowych,  zabawy z córkami-i  co tu ciekawego skrobnąć;). Nuda kochani, nuda;). 
Wpadłam na genialną myśl :)))) że   kiedy nawiedzi mnie jakaś ciekawa myśl to skrobnę  to tutaj . Bez napinania się że założyłam  bloga o norweskim światku. Bardzo błyskotliwe ;)) przemyślenia dziś tutaj zostawiam i pozdrawiam cieplutko tych, którzy jeszcze czasami mają ochotę do mnie wpaść. Słoneczka moc przesyłam ponieważ wydarzył się cud i  w krainie deszczowców mamy piękną  złotą jesień. Ani grama deszczu;))







Kilka jesiennych fotek
























26 komentarzy:

  1. To nie nuda Kochana!To proza życia codziennego:)
    Ja zaczęłam planować życie na emeryturze.Skoro teraz nie mam na nic czasu to potem nie chce go marnować :)
    No i to by było na tyle.Z mądrości życiowych:)
    Muszę zbierać sie do roboty.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My już też planujemy emeryturę radosnych ludków;). Oj plany są duuuże. Jaddisku moc buzioli, nie wiem czy w pracy jesteś czy nie ale leniwej roboty;))

      Usuń
  2. Fotki jak zwykle świetne:) Deszczową pogodę zostawiłaś u nas.Buziaki! Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pocieszenie mamusi powiem że od poniedziałku będzie- ciągle pada;)))), Buziaki

      Usuń
  3. Witamy po przerwie ;) Pięknie u Was, u nas szaro buro i deszczowo... ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo piękną jesień mamy ale rok był bardzo deszczowy i ponury więc to słoneczko i te kolory jesienne cieszą mnie jak dziecko;)

      Usuń
  4. Kobietko kochana nie zamykaj drzwi tylko skrob bez napinania. Pogody bardzo zazdraszczam, zdjęcia jesienne przepiękne, zwłaszcza to pierwsze. Masz świetne oko do fotografii. Buziolki, ciumolki i pozdrówki <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....i właśnie tak spontanicznie zamierzam zmieniać bloga;). To pierwsze zdjęcie to miejsce które mamy prawie pod nosem a dopiero po 4 latach odkryliśmy;) Ściskam mocno artystyczna duszyczko

      Usuń
    2. I bardzo dobrze, że zostajesz ;) Często tak się zdarza, że niewiemy jakie piękności czają się w okolicy. Więc Zolisiu kochana ruszaj w teren, pstrykaj fotki (masz ten dar, wyczucie)opisuj życie codzienne. Cieszmy się z małych rzeczy, bo wzór na szczęście w nich zapisany jest... Wielki buziak Ci ślę ;)

      Usuń
    3. Ale dałaś mi pozytywnego i ambicjonalnego kopa. Wiesz jak człowieka podejść;)) Pozdrawiam bardzo cieplutko;)

      Usuń
  5. Nie zamykaj!!! Zdjęcia piękne a na niektórych to jakbym wiosnę widziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam podobnie, bo mimo, że nadal dużo się włóczymy, to nie zawsze mam czas i chęć wrzucać na szersze forum nasze zdjęcia ... ale wtedy sobie pomyślałam, to prawda-nie muszę, będę wrzucać wtedy kiedy chcę ... i jest mnie mniej, nie zamknęłam, nie potrafiłam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda troszkę tych naszych czterech kątów i masz racje bez napinki wychodzą ciekawsze posty;) U Ciebie niezależnie od tego kiedy cosik nowego pokażesz zawsze jest to ciekawe i niesamowicie ładne

      Usuń
  7. Miło, że w końcu wróciłaś :)
    Piękna jesień, u nas tylko deszcz i deszcz :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, szkoda by było bardzo, gdybyś opuściła nas na zawsze.
    Także Twój pomysł, myśl- genialne w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana my uwielbiamy Cię i czekamy na każdy wpis! My ta codzienność kochamy!! Nie młżesz nas opuścić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa to miód na moje serce i....próżność;))))

      Usuń
    2. Kochana to gdzie nowe wpisy! My czekamy! Tesknimy! Uwielbiamy!!

      Usuń
    3. Kochana to gdzie nowe wpisy! My czekamy! Tesknimy! Uwielbiamy!!

      Usuń
    4. Kochana to gdzie nowe wpisy! My czekamy! Tesknimy! Uwielbiamy!!

      Usuń
    5. Oj babo dajesz mi kopa w dupkę, ale to dobrze, w weekend skrobnę coś w miarę sensownego;).. Buziaczki

      Usuń
  10. Kochana my uwielbiamy Cię i czekamy na każdy wpis! My ta codzienność kochamy!! Nie młżesz nas opuścić

    OdpowiedzUsuń
  11. fotki super oby jak najszybciej była taka pogoda..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , a ja się nie mogę doczekać prawdziwej, mroźnej, białej zimy

      Usuń