piątek, 10 kwietnia 2015

Oczekiwanie

Nasza przeprowadzka  przesunęła się o kilka dni z czego najbardziej cieszy się moja Młodsza .Zastrajkowała i stwierdziła  że nie rusza się  ze swojego teraźniejszego mieszkanka i "koniec kropka". Kilka dni oczekiwania to  dla nas  bułka z masłem. Na nasze pierwsze mieszkanko czekaliśmy 8 miesięcy, a właściwie wychodził je mężuś  a my czekałyśmy w Polsce. Mnóstwo visningów wydeptał a zakładaliśmy optymistycznie że po maksymalnie 2 miesiącach będziemy razem;}}}. W tym całym oczekiwaniu zdarzały się zabawne sytuacje jak telefon pewnej Norweżki która chciała sprawdzić czy faktycznie mój mąż posiada rodzinę. Oj pogadałyśmy sobie po norwesku  że ho ho ;}}}. Były też chwile irytujące kiedy wynajmujący koniecznie chcieli obejrzeć mnie i dziewczyny więc wsiadałyśmy  do samolotu i leciałyśmy fru na przegląd;}.
Mieszkając już tutaj  i rozmawiając z niektórymi Polakami zazdrościłam im odrobinkę kiedy opowiadali że siedzieli w Polsce i jednym telefonem wynajmowali mieszkanie. Widocznie niektórzy muszą swoje wychodzić;}.
Czekając na przewożenie naszych klamotów  wykorzystujemy ze starszą córką ten przestój i przeglądamy  strony wnętrzarskie. Dla nas skarbnicą najciekawszych pomysłów okazał się Pinteres.





Kilka pomysłów Młodszej i Starszej
DIY Beautiful Big Girl Cottage Styled Bedroom  Makeover- The Lilypad Cottage



Mam wrażenie że  różowego koloru pozbędę się na emeryturze;}}
If I had a child, I could not forgive myself if she did not have one of these beds...or he.






Summer light Diorama | Flickr - Photo Sharing!





DOTTY SHOP Diorama :) | Flickr - Photo Sharing!




A  tutaj mała przyjemność dla mamusi;}
tea in the garden



Zmykam i pozdrawiam wszystkie przyjazne duszyczki które do mnie wpadają;}}}








16 komentarzy:

  1. Pomysl, ze kiedys Twoje coreczki moga miec swoje coreczki. Takze ten tego... hmy... roz na emeryturze tez bedzie ;) Fajny ten kacik dla mamusi. Miejsce na wyciczenia, kawe lub herbate i dobra ksiazke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej oczywistej oczywistości nie pomyślałam. Przecież moje baby faktycznie kiedyś dorosną:}}. No cóż nic innego tylko muszę się zaprzyjaźnić z tym kolorem;}}}. A taki kącik sobie sprezentuje bo dorobiłam się w nowym mieszkanku balkonu

      Usuń
  2. A mnie podoba sie bardzo lozko numer dwa - to z desek . Widzielismy podobne gdzies z Tomkiem i strasznie go molestoewalam , zeby zrobil takie dla naszych wnuczek . A co do koloru rozowego , to fakt - bedzie nas przesladowal do konca naszych dni.- Usciski Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także zachwyciłam się tym łóżkiem i wczoraj zaczęłam podchody do mężusia ale zobaczymy co się z tego wykluje. Uściski Aniu;}

      Usuń
  3. Heh, to nieźle z tym wynajmowaniem mieszkań :( Niby śmieszne, ale i trochę straszne.
    A róż? No tak, róż jest coooool :p
    Fajne te inspiracje.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz się śmieje z naszych początków mieszkaniowych ale był moment irytacji. Róż to fajny kolor ;}}}}. Uściski

      Usuń
  4. A ja cały czas myślałam, że Wy cały czas jesteście w no. Miłego urządzania się w nowym mieszkaniu. ;) Inspiracje cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , Kasiu my z dziewczynami jesteśmy tu dwa lata z hakiem. Jak to ktoś nam powiedział że gówniarze emigracyjni jesteśmy;}}. Oj będzie się działo z urządzaniem , no i trzeba będzie sobie przypomnieć o kompromisach;}}}

      Usuń
  5. Inspiracje cudne! bardzo mi się podobają! :):)
    Trzymam kciuki za szybką i sprawną przeprowadzkę :)
    Buziaki! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów jest dużo ale musimy też zejść na ziemię i myśleć praktycznie np że pokoje nie są salonami;}}. Dziękuję Czarnuszko. Buziaki

      Usuń
  6. Fajne inspiracje a to ze zdjęcia drugiego to po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim cudem też jest pomysł ze zdjęcia 2 ale zobaczymy czy uda się to marzenie zrealizować ;}

      Usuń
  7. U mnie też niedługo pinterest pójdzie w konkretny 'ruch' :)
    A Twoje inspiracje bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam rewelacyjne pomysły tam można wyszperać;}

    OdpowiedzUsuń
  9. marzyłam o takim pokoiku bedac dziewczynką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też o takim marzyłam;}} i jak się okazało przy oglądaniu pomysłów że moje dziewczyny a zwłaszcza młodsza też chce taki cukiereczek;}}

    OdpowiedzUsuń