czwartek, 2 kwietnia 2015

Przedświątecznie

Ponieważ po świętach wyprowadzamy się z naszego mieszkanka do większych metraży święta będą w tym roku bardziej pakowane niż rozpakowywane :}. Mimo to trzeba odrobinkę porozpieszczać podniebienie i wyruszyliśmy dziś na poszukiwanie twarogu na  sernik. Polski sklep nas nie zawiódł i mam ten przepyszny rarytas;}}. Chciałam iść na łatwiznę i kupić żurek w proszku , niestety zabrakło. Biedny właściciel tak się przejął że przekopał cały sklep. Tłumaczyłam że poradzę sobie bez niego , no ale jak mogą być święta bez żurku?!;}}}. Koniec końców udało mi się chłopa udobruchać kupnem  białego barszczu;}. Tak to sobie poszaleje kulinarnie . Ale co tam za parę dni będę   urządzać nowe kąty;}}
Miasto jest opuszczone, smutne mało świąteczne. Większość wyruszyła do swoich hytt lub do rodzin w Polsce. Udało mi się  wypatrzeć kilka akcentów  wiosenno- świątecznych. Zmykam do mojego bałaganu i smakowitych przygotowań życzę wszystkim:}}



























8 komentarzy:

  1. Kocham kwiaty! Rozpieściłaś mnie dziś tymi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas takich pięknych obrazków póki co nie ma :(
    Za oknem jak nie śnieg, to grad, albo deszcz ;(
    Mało wiosenne te Święta się zapowiadają.
    Buziaki i miłego pakowania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarnuszko na pocieszenie Ci powiem że u nas cały tydzień sypał śnieg na zmianę z gradem. Wyjątkowo smutne pogodowe te święta się zapowiadają. Buziaczki babeczko;}

      Usuń
  3. Zurek kochana moglas zakisic sama.Nic prostszego a norweska rugmel jest wysmienita.
    Ja na dyzurku do 15.30 jurto.A potem az 2 dni wolnego.Szykuje sie wycieczka:)
    God påske kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest jak człowiek chce iść na skróty ale nadrobiłam i mam smakowity barszczyk;}}. Wolnego faktycznie masz bardzo dużo, musisz porządny grafik zrobić;}. Udanej, cieplutkiej wycieczki:}. God Påske pracusiu;}

      Usuń
  4. Uwielbiam 'przychodzic' tu po odrobine Twoich pieknych zdjec ;)

    OdpowiedzUsuń