sobota, 28 marca 2015

Zajączek

Tydzień minął nam na walce z grypą. Calutka rodzinka rozsypała się. Zamiast robić pisanki, dekoracje świątecznie obstawieni byliśmy syropami, chusteczkami i  robiliśmy zawody kto bardziej marudzi;}}. Przedwczoraj moja Młodsza miała przebłysk że coś może nas ominąć i pyta ;
     - kiedy są święta mamuś?
    - za kilka dni
Przetrawiła informacje i po kilku minutach  zadaje delikatne pytanie;
   - ale zajączek do nas przyjdzie?
Choroba czasami odbiera rozum wiec bezmyślnie jej odpowiedziałam;
  - może zając padnie  i nie przyjdzie . Jeden tu leży i kwiczy.
Moje dziecko przerażone pyta gdzie ten padnięty zając wiec jej odpowiadam że to ja.
W tak miłym i przyjaznym nastroju przygotowujemy się do świąt ;}} .

















10 komentarzy:

  1. Ano dzieci jeszcze wierzą we wszystko bezgranicznie:):) Uczą zważać na słowo
    Zyczę Tobie i Twojej rodzinie cudnych I ZDROWYCH Świąt
    Niech stoły uginają sie pod cięzarem miłosci:):):


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wiara jest bardzo wzruszająca, niestety szybko mija. Chmurko kochana pięknie dziękuje za cudne życzenia. Odwdzięczam się dokładnie takimi samymi słowami ponieważ zawarłaś w nich to co najważniejsze;}

      Usuń
  2. God Påske!
    Ja olewam swieta wielkanocne.W koncu to påskeferie a jak ferie to trzeba wsio olewac.No nie?
    Mam gdzies sprzatanie,gotowanie.Kos to kos.Kos deg og ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki mam zamiar. Bez napinania się , latania ze szmatą- luzik. Święta nie będą lepsze od mojego miotania się po chałupie;}}.
      God Påske kjære

      Usuń
  3. U nas też rządzi grypa:/
    Kaszlom i katarom nie ma końca:/
    Nie mam ani jednej świątecznej ozdoby w domu:/
    Baaaa, ja nawet planów żadnych nie mam.
    Dużo zdrówka dla Was! :*
    Niech święta wielkanocne będą piękną zapowiedzią cudownego miesiąca! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarnuszko dużo zdróweczka dla całej Twojej rodzinki;}. Moniczko zrób norweskie podejście do świąt - luzik- co będzie to będzie, co zdążysz zrobić to super, nie - też będzie dobrze. Nie zestresujesz się, nie urobisz a święta tak samo fajne będą;}}}. Ale sobie Tobie wykoncypowałam hahaha. Buziorki

      Usuń
  4. Zdrówka! Nas (tfu) na szczęście jak na razie choroby omijają i oby tak zostało.
    Grunt, że macie dobry humor. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech wszelkie plagi was omijają. Robi się piękna wiosenka więc szkoda dnia na siedzenie w domku. Czasami zdarza nam się czarny humor ;}}}

      Usuń
  5. Widze, ze wstretne chorobska nie odpuszczaly przed swietami nikomu. Mam nadzieje, ze juz Wam lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tfu, tfu odpukać już teraz jest wszystko w porządku;}

    OdpowiedzUsuń