piątek, 26 czerwca 2015

Kiedy dzieci się nudzą...

...mama daje do ręki pędzle i farbę no i hulaj dusza piekła nie ma;}}. Dzieciaki namierzają ścianę i ruszają do boju a ja  z uśmiechem podziwiam ich wyczyny[ taka wyluzowana mamuśka jestem;}}} ].
Tak poważnie  w żółwim tempie próbujemy  wyremontować nasze cztery kąty. Właściciel mieszkanka miał tylko jedno ale- kolorowe ściany, w żadnym wypadku BIAŁE. Popsuł mi chłop wizję ponieważ wyobrażałam sobie wnętrze  pięknie  w bieli a tu taki klops.
Z drugiej strony nie wie facet na kogo trafił;}}}. Oj lubię szaleć z kolorami więc nie wiem czy  nie zaskoczy go efekt końcowy;}}.





Dziewczyny sprawdzają  czy rodzice wybrali akceptowalny kolor;}}









Jeżeli  efekt końcowy nie będzie szokujący to pochwalę się naszą wspólną pracą;}}

16 komentarzy:

  1. Fajnie tak razem remontować :) Pamiętam z jeszcze z mojego dzieciństwa jaka to była świetna zabawa dla dziecka móc malować ściany ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że fajnie:}. Nie ważne że jeden skrawek ściany pomalowany jest kilkanaście razy. Dziecko moje jest dumne że brało udział w tym ciekawym zajęciu i mamusia z tatusiem nie gderali że sami wszystko zrobią;}}}

      Usuń
  2. Masz bardzo fajną ekipę remontową ;) Planuję remont korytarza... wpadniecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo fajną ekipę;}}. Mów kiedy to wpadniemy , my to już tak rozbujana remontowo drużyna machniemy Tobie przedpokój rach ciach;}}

      Usuń
    2. Ok to jak ruszę z remontem, to dam znać ;)

      Usuń
  3. Rewelacja, ale na to to bym swoim dzieciom jednak nie pozwoliła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi Tobie o malowanie po ścianie przez moje dziewczyny to było to wypróbowywanie farb;}

      Usuń
  4. Ale bede mialy dzieciaki wspomnienia z dziecinstwa;) super,tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że zostanie coś w ich łepetynkach. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. SUPER ZABAWA!
    Domyślałam się ile śmiechu było przy tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Było bardzo dużo śmiechu, malowania ubrań i walki o kawałek swojej ściany;}}

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha Eryk byłby zachwycony taką możliwością malowania ścian:) Ja się zastanawiam dla niego do pokoju nad farbą tablicową, żeby na niej dawał upust swym zapędom malarskim, a inne ściany zostawił w spokoju, ale strasznie droga jest..., a tak jakby tylk pędzel dostał w swoje rączki to radość by była ogromna! :) Powodzenia przy malowaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz co moja Młodsza też lubi poszaleć na ścianach i teraz po remoncie chcę u niej w pokoju zawiesić dużą tablicę co by dziewczyna mogła dać upust swoim talentom;}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może dobrym rozwiązaniem będzie farba kredowa lub tablicowa na sciane ?

      Usuń
  9. Koniecznie się pochwal. :)

    OdpowiedzUsuń