piątek, 11 września 2015

Dużo uśmiechu...

Gdziekolwiek ostatnio wdepnę widzę, słyszę i czytam agresję. Na fb -proszę bardzo człowiek wpadnie skrobnąć cosik do znajomych ale ochota ucieka czytając o nienawiści oczywiście do uchodźców. Można mieć obawy ale bez takiego języka. Porównywanie ludzi do bydła i wysyłanie ich do obozów- niesmaczne.  Wg mnie ludzie nie dzielą się na ludzi i  no właśnie i na kogo?. Wszyscy jesteśmy równi.  W innym miejscu zostaje skrytykowana za to  jakie mam poglądy na temat polityki polskiej. Mam takie a nie inne i już. Szanuje postrzeganie świata i odbieranie  ględzenia polityków. Chciałabym żeby to działało w obie strony.
Kiedy wstaje rano cieszy mnie uśmiech moich dwóch małych baboli, Mój mężuś powie coś co powoduje  banana na buzi;}} . Uśmiech mijanych codziennie ludzi na ulicy  ot taki spontaniczny,  też daje pozytywnej energii. Pogadanie sobie "skejpowo" z moją rodzinką też daje radosnego kopa. Mogę tak wymieniać bez końca.
W tym skupianiu się na złości, niechęci a wręcz agresji do innych  zapominamy że posiadamy swój mały , dobry świat. który powoduję że człowiekowi chce się żyć;}}.
Kochani odwiedzający mnie życzę Wam uśmiechniętego weekendu  z pozytywnymi ludkami wokół:}








































26 komentarzy:

  1. A no, sama racja! Oby ten uśmiech u Ciebie się długo utrzymywał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiechamy się do was pełną gębą :)) Buziaki😄 Kwiaty i drzewa piękne, pozytywnie działają. Życzliwość jest ostatnio w cenie, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My przesyłamy dużo buziorków i uśmiechów;}}}. "Paskajpujemy" ;}}}} sobie i utrzymamy dobry humor

      Usuń
  3. Ja cały weekend w pracy..;/ ale cóż poradzić, mimo wszystko życzę Wam wspaniałego weekendu i uśmiechu do każdego i od każdego :D
    A co do tekstów o uchodźcach, to masakra, każdy ma własne zdanie i każdy może je wypowiadać, ale liczy się kultura, niestety wielu myśli, że jak rzuci paroma "ku...mi" to jest spoko...szkoda słów:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko to bardzo spokojnej robótki Tobie życzę;}}. A k.wa to takie uniwersalne słowo do każdego kontekstu pasuje;}}}

      Usuń
  4. Na facebooka to ostatnio faktycznie lepiej nie wchodzić, aż żal czytać to co ludzie tam wypisują.
    Mimo wszystko również życzę pogodnego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie kochana babeczko. Cosik niedobrego się z ludźmi porobiło ze strachu. Myślę że trochę dystansu i spojrzenia z boku a nie na gorąco chlapać jęzorkiem

      Usuń
  5. Temat uchodźców wywołuje we mnie mieszane uczucia... Szczerze to się ich boję :( Z drugiej strony to są przecież ludzie...
    Jarzębina! Piękna :) W tym roku nie widziałam na żywo jarzębiny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko chyba większość ma obawy tylko że nie wszyscy machają taką agresją. Ja się ucieszyłam jak dziecko kiedy zobaczyłam tak dorodną jarzębinkę;}}

      Usuń
  6. czerwone korale jarzębiny to już prawdziwy początek jesieni ... niestety ...
    miłej końcówki weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię taką kolorową jesień i w takich barwach nawet deszcz mi nie straszny;}}

      Usuń
  7. Ja nie wypowiadam się na temat uchodźców, ale jak czytam niektóre wiadomości publikowane na ich temat to strach mnie ogarnia. Człowiek jest czlowiekiem i powinien mieć instynkt czlowieczy a nie zwierzęcy, a niektórzy niestety taki mają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo się bać bo nie wiadomo kto zawita do kraju ale taka agresja mnie przeraża a poza tym buduje niepotrzebną histerię wśród ludzi. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Wszyscy jesteśmy ludźmi i wszyscy zasługujemy na szacunek.
    Jestem za przyjmowaniem uchodźców z krajów islamistycznych ale przeciwko imigrantom z tamtych rejonów. Zbyt dużo zła niesie ze sobą ta religia. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą;}. Można mieć swoje poglądy ale nie zgubić po drodze szacunku do innych LUDZI. To na mnie działa jak płachta na byka;}}

      Usuń
  9. to ja z innej beczki - widziałam piękne wianki z jarzebiny w internecie :)
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też widziałam różne fantastyczne pomysły na dekoracje z jarzębiny;}. Taką kolorową jesień baaardzo lubię;}

      Usuń
  10. Tak często zapominamy o szacunku do drugiego człowieka...przykre...
    Nam weekend minął w szampańskich nastrojach wśród przyjaciół :)))
    pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to najważniejsze. Człowiek ma na co dzień ma swoje większe lub mniejsze problemy więc każdy powód do uśmiechu i pozytywnego towarzystwa jest dobry. Pozdrawiam cieplutko;}}

      Usuń
  11. problem z uchodźcami jest taki, że świat się zmienia...i niedługo zamiast wstawać i patrzeć na uśmiechnięte dzieci i męża, możesz drżeć, jak bezpiecznie odprowadzić je do szkoły. Nienawiść, emocjonalne słowa biorą się ze strachu. Tu niestety, obawiam się, że strach jest uzasadniony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co Dorotko ja mieszkam wśród uchodźców i są to przyjaźni ludzie. . Codziennie odprowadzając córkę do przedszkola widzę mamusie uśmiechnięte, pozytywnie nastawione do wszystkich z fajnymi dzieciaczkami. Nie rozumiem tej agresji i nienawiści do nich. To są ludzie tacy jak my którzy chcą zwyczajnie żyć. Jasne że może się trafić kilku szalonych ale nie wszyscy.

      Usuń
  12. Świetne! Zapraszam do mnie.
    http://pawelsoszynski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne masz nastawienie do świata. Oby jak najwięcej takich pozytywnych osób się trafiało w naszej burej codzienności a świat nie był by taki zły. Pozdrawiam cieplutko z krasnej Słowacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te słowa. Jeżeli kiedykolwiek zgubię moje nastawienie wpadnę do Ciebie żebyś mi je przypomniała;}}} . Bardzo cieplutko pozdrawiam i ściskam

      Usuń