niedziela, 27 września 2015

Filmowo


Mężuś weekendowo wyjechał integrować się firmowo a ja żeby nie usychać z tęsknoty [ ;}}} ] poszalałam z babskimi filmami. Oj trochę ich było;}}. Lepsze, gorsze. Takie które wyłączałam po kilku minutach, aż trafiłam na TEN,  który z pewnością zapamiętam.
Posiada ciekawą fabułę, nie jest wprost, zostawia niedosyt no i aktor marzenie;}}}. Polecam wszystkim babeczkom które lubią  poromansować z filmami.




Suite Francaise. I loved the book, and didn't know until now that they made a film of it.:



Lucille Angellier and Commander Bruno von Falk - Michelle Williams and Matthias Schoenaerts in Suite Francaise, set during World War II (2014).:
Dobra czas wrócić na ziemię- zmykam . Kochani pięknych nocnych uniesień ;}}




10 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że znajdę kiedyś chwilę żeby go obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz- zobaczysz;}. Polecam. Człowiek z wiekiem robi się wybredny i wymaga więcej od babskich filmów i ten zdał egzamin;}

      Usuń
  2. A to chyba taki wojenny :) Ja czekam aż w kinach pojawi się film z moim ulubionym aktorem, ale boję się że go nie będzie u nas... :( A tak szczerze, to chciałabym sobie zrobić taki filmowy babski wieczór z winem i pizzą :] ach marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojna dzieje się obok;}. Renatko ja się cieszę że mogłam sobie zrobić maraton bez słuchania " co za badziew leci" i o winie i pizzy nawet nie pomyślałam;}}}

      Usuń
  3. Oglądałam i to z mężem ;) On bardzo lubi ten film i często do niego wracamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej to miałaś lepiej niż ja . Ja się mogłam tylko do poduszki przytulić;}}}}. Film świetny i na sto procent wrócę do niego

      Usuń
  4. Muszę się wdać w taki romans :))) może w weekend...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam- romansik jest jak najbardziej wskazany. Filmowy oczywiście;}}}

      Usuń
  5. Kusisz :) Jak tylko będzie wolny wieczór to zasiadam i oglądam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że potrafię odrobinę skusić na małe co nieco }. Polecam takie grzeszki;}}

      Usuń