wtorek, 3 listopada 2015

Liebster Blog Award

Nasze szczęście jakiś czas temu nominowała mnie do Liebster Blog  Award 2015.  Jest mi bardzo miło  że są osoby które lubią wpadać do mnie i czytać "moje złote myśli" ;}}} . Nasze Szczęście przepraszam że tak późno ale ostatnio miałam zabiegany czas;}. Już, szybciutko nadrabiam zaległości.

Moje odpowiedzi na Twoje pytania:



1.Co daje Ci najwięcej radości w życiu?
Moja zdrowa rodzinka. Myślę że to jest najważniejsze a reszta to przyjemny dodatek.

2. Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Jakiś czas po przeprowadzce do Norwegii zaczęło mi brakować znajomych, ale okazał się to trudny temat;}}. Zaufanie do kogoś to podstawa i jeśli  są to nieszczere znajomości to dziękuję  ale nie.
Kiedyś pewna blogowa "wyemigrowana" babeczka  napisała [ chodziło o  poznawanie ludzi ]  że na obczyźnie albo można  zacząć pić albo pisać bloga. Ja wybrałam drugą opcję;}}.

3.Czym jest dla Ciebie szczęście?
Krótka odpowiedz- jest to moja rodzina.

4. Ulubiony kolor?
Żółty ale niestety mimo że ulubiony jakoś sporadycznie znajduje się w moim światku estetycznym. Kobiety to przewrotne istoty;}}}.

5. Szczęśliwa liczba?
Nie mam takiej i nigdy do liczb nie przywiązywałam szczególnej wagi.

6. Serial, do którego oglądania jest Ci  się trudno przyznać nawet przed znajomymi?
Mogę się przyznać, nie mam nic do ukrycia;}}} . Są to "Przyjaciółki". Przyjemny odmóżdżacz   ;}

7.Do końca życia nie obejrzysz żadnego filmu/serialu lub nie przeczytasz żadnej książki – co wybierasz?
Zdecydowanie film. Nie wyobrażam sobie nie przeczytać już nigdy żadnej książki. Jest to zdecydowanie bardziej inspirujący świat niż film. Książka jest dobra na wszystko ;}.

8.Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś w życiu?
Może spakowanie walizek i podróż w Nasz rodzinkowy daleki świat. Nie wiem. Może to szaleństwo jest jeszcze przede mną ;}.

9.Wymarzone miejsce na ziemi do zamieszkania przez Ciebie to…
... miejsce nie ma dla mnie znaczenia. Ważniejsze jest to z kim w tym miejscu jestem.

10.Co cenisz w sobie najbardziej?
Teraz powinnam się chwalić sobą;}}}. Mimo że świat i ludzie bywają okrutni to chyba wrażliwość i  empatia.Wiele razy słyszałam  że  trzeba mieć twardy tyłek ale ja już taka jestem i już

11.Gdybyś mogła cofnąć czas to ….
...nic bym nie zmieniła.


Huuura udało mi się ;}}































 

23 komentarze:

  1. Fajnie się czytało. Moje wymarzone miejsce jest zdecydowanie to gdzie teraz jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że moje odpowiedzi nie wystraszyły sztampą;}}}. Kasieńko najważniejsze że wiesz gdzie jest Twoje miejsce na ziemi, niektórzy dość długo szukają i nic ;}}

      Usuń
  2. Na 9 odpowiedziałabym chyba dokładnie tak samo ;) Cieszę się że mogłam Cie poznać troszkę bardziej dzięki tym odpowiedziom!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się Twoje odpowiedzi:) Moje wymarzone miejsce na Ziemi jeszcze przede mną, ale tylko z rodziną :) Fajnie poznać Cię bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo;}. Kiedyś myślałam sobie że tylko w jednym , określonym miejscu człowiek może być szczęśliwy. Z wiekiem zmieniam zdanie - ważne że z najbliższymi jest się w "jakimś" miejscu;}

      Usuń
  4. Gratuluję nominacji! I dobrze że wybrałaś blogowanie zamiast picia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;} Wiesz co, to było powiedziane trochę żartobliwie, ale coś w tym jest że niektórzy zle znoszą samotność, czy brak znajomych i pocieszają się alkoholem

      Usuń
  5. Dziękuję! :-) już się bałam, że mnie olałaś ale wiedziałam, że dobry z Ciebie człowiek i na pewno nie zostawisz tej nominacji samej sobie :-D
    P.S. W każdy czwartek odmóżdżamy się przed tv przy "Przyjaciółkach" :-)
    Zdjęcia jak zawsze - nic dodać nic ująć :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że dobry ze mnie człowieczek ;}}}}, tylko odrobinkę zabiegany ostatnio i robię wszystko na raty. Organizacja ruszyła u mnie pełną parą i już jestem;}}. Jak fajnie że nie tylko ja oglądam ten serial. Nie jestem sama ;}}. Pozdrawiam Cię cieplutko

      Usuń
  6. Życzę Ci poznania mnóstwo fajnych Osób!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. bez filmów można żyć, ale bez książek... podpisuję się obiema rękami pod tym punktem :)
    zdjęcie nr 4 - chciałabym mieć taki widok z okna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Blondyneczko;}. Film się obejrzy i po jakiś czasie wywietrzeje a książka daje więcej magicznych chwil . Przeczytana książka potrafi za mną "chodzić" bardzo długo;}. Widoczek o którym piszesz to kawałek cmentarza ale jest położony w bardzo ładnym miejscu

      Usuń
  8. Doskonale znam temat braku znajomych na obczyźnie. Masz stu procentową rację, że blog jest dobrym lekarstwem na samotność. Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ większość okopuje się murem przed znajomymi (nie mam pojęcia skąd ta reakcja) to dla własnej przyjemności i pogadania literkami taki blog zdaje egzamin, no i można poznać fantastyczne osoby;}}. Buziaczki

      Usuń
    2. Dziwny ten świat, ludzie wycofują się, zamykają w swoich czterech ścianach. Nie wiem może to jakaś obawa przed bliskością. Miałam okazję mieszkać wcześniej w Stanach tam wyglądało to trochę inaczej ludzie byli zdecydowanie bardziej otwarci na kontakty. Słowacja to zaś inna bajka. Ściskam :)

      Usuń
    3. Słyszałam od kilku osób że ludzie w Stanach są bardziej otwarci do siebie. Nie wiem na czym to polega. Nasze gdybanie nic nie da ponieważ ludzkie reakcje są czasami bardzo dziwne i niezrozumiałe. Wiesz co jest jeszcze jeden plus bloga- można poznać fantastyczne osoby;}. Buziory;}

      Usuń
  9. Zdjęcia świetne, a czerwony kolor tapety zdecydowanie lepszy, taki bardziej optymistyczny. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzednia tapeta to pomysł mojego chłopa który stwierdził że zdjęcia będą lepiej widoczne;}}}}. Mnie te smutaśne kolory odpychały więc poszłam za ciosem i czerwień jest w sam raz;}}}. Mocno ściskam

      Usuń
  10. Bardzo dobra decyzja. Buziole :) <3

    OdpowiedzUsuń