środa, 13 kwietnia 2016

Wiosna-nareszcie;)

Dziś wpadłam na chwileczkę. Nie będzie żadnego tematu, po prostu kilka wiosennych foteczek. Od kilku dni mamy przepiękne wiosenne dni. Nie chce nam się wracać do domu. Korzystamy z każdej wolnej chwili żeby połapać  jak najwięcej słonecznych promyków. 
Pozdrawiam wszystkich którzy lubią do mnie wpaść na chwilkę, na momencik :)). Niezależnie jaką partię popieracie, czy jesteście za aborcją, czy nie ,czy przyjmiecie 500 plus czy nie Każdy jest u mnie mile widziany.


Takie, pierwsze kwiatowe oznaki wiosenne bardzo lubię




























Kilka zdjęć  starego młyna






























15 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, uwielbiam po zimie kiedy wszystko się budzi z takim impetem.
    Ależ wspaniałe zaproszenie :) I tak powinno być.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po ponurych miesiącach balsam dla duszy,piękne wiosenne obrazki. Buziaki🌸☀

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne wiosenne zdjęcia ;) Uwielbiam ciepełko, dla mnie zima mogłaby nie istnieć. Pozdrowionka i uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia.. też tak chce.. u nas dopiero dziś piękna pogoda się pojawiła...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia.. też tak chce.. u nas dopiero dziś piękna pogoda się pojawiła...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham oglądać Twoje zdjęcia! Aż chce się wąchać kwiaty przez monitor :p

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Pięknie. Mam nadzieję, że dalej macie tak cudną wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wiosna u Was! :) Wiosna to zdecydowanie moja ulubiona pora roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po wielu ponurych dniach takie zdjecia to prawdziwe ukojenie ;-) odrazu dodają sił ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wracaj do Nas!!
    Co tam u was slychac

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wracaj do Nas!!
    Co tam u was slychac

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam no za te cudne krajobrazy oraz zieleń i kwiaty na każdym kroku. :)

    OdpowiedzUsuń