poniedziałek, 5 maja 2014

Polowanie "russowe"

Od kilku dni polowałyśmy z moją starszą córką na młodzież która zaczęła "RUSS" - imprezę  trwającą  prawie miesiąc, poprzedzającą przystąpienie do egzaminów końcowych
Podczas tej zabawy "russowie" maja różne zadania do wykonania i w czasie wykonywania jednego z takich zadań udało mi się złapać dwie dziewczyny i pstryknąć  fotkę . Bardzo podobają mi się ich stroje- ogrodniczki lub kombinezony, kolor jest uzależniony od profilu szkoły np czerwony to liceum, niebieska- liceum ekonomiczne.
Atrakcją dla mojej córki i innych dzieciaków z młodszych klas jest zbieranie wizytówek "russowych" . Czasami wygląda to zabawnie jak gromada maluchów rzuca się na jednego "russa" z wyciągniętymi  łapkami  żeby dostać tą hmm bezcenną wizytówkę :}
Uważam  ze taka forma zakończenia szkoły jest świetna i zostaje w pamięci na długo.





 Nie ważne ze wokół tłum ludzi zadanie trzeba wykonać



 Nie wiem jak długą trasę dziewczyny musiały pokonać:}





8 komentarzy:

  1. Ale mi niespodziankę zrobiłaś! :)
    Dziękuję :*
    Żałuj, że nie widzisz mojej miny. Banan na twarzy od ucha do ucha :D
    Nie dość, że jesteś fantastyczną kobietą, mamą i żoną to w pakiecie do tego dostałaś jeszcze urodę!
    Oj Zolicha jesteś naprawdę piękną kobietą!!! A Malutka jaka słodka :) :)

    Co do pozostałych zdjęc.
    Fajna sprawa,tak sobie myślę że i u nas by się coś takiego przydało, a nie te durne bale zaczynające się już w szkole podstawowej. Gdzie zamiast zgranej grupy występuje jedna wielka rewia mody.

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślę że taka forma przedmaturalna jest fajniejsza i mniej stresująca.
      Szkoda że nie mogę zobaczyć Twojego banana babo :}, Po Twoich słowach urosłam że hoho:}}

      Usuń
  2. Co nie możesz? Możesz, możesz :D
    Zaraz Ci tu odmaluje jakieś foto! :D
    A co, bylebyś koszmarów nocnych nie miała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko super, ale żadnego maila do Ciebie nie widzę :P

      Usuń
    2. Mój mail jest na stronie głównej:}

      Usuń
  3. Klikniesz na Zolichę i tam jest adresik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabij mnie, nie widzę :P
      padło mi na gały już zupełnie :P

      Usuń