niedziela, 10 sierpnia 2014

Aktywna niedziela

Wczoraj postanowiliśmy spędzić aktywna niedzielę i wybraliśmy się na Fløyen { jest to jedna z siedmiu gór otaczających Bergen- tyle mądrości udało mi się wygooglować } kolejką.
Byliśmy tam już kilka razy i zawsze pod górę dreptaliśmy pieszo. Muszę z przykrością stwierdzić że nie posiadamy dobrej kondycji. My zziajani, spoceni zasapani obładowani plecakiem, wózkiem dreptaliśmy do góry tempem żółwim a mijały nas tak na oko 70+  kobietki śmigające jak sarny- niezły prztyczek w nos dla nas :}}. Za każdym razem tworzyliśmy malowniczy widok i zabawne komentarze:
   - O mój Boże oni z wózkiem do góry, powodzenia
Co tam komentarze my twardo gnaliśmy do góry i docieraliśmy do celu:}}
Wczoraj pogoda była przedburzowa, parna więc poszliśmy na łatwiznę pojechaliśmy kolejką Mając teraz porównanie zdecydowanie wolimy przebierać nóżkami. 2 minuty jedzie się w górę i omijają ciekawe widoki .
My na Fløyen wybieramy się na kilka godzin, bierzemy prowiant i sio w góry. Chodzimy po lesie gdzie główną atrakcja dla naszych dzieci są wszędzie rozstawione trolle, jest też plac zabaw- rodzice piją kawkę a dzieci szaleją:} , no i najważniejsze jest przepiękny widok.

1. Zakochałam się w tych zdjęciach!!!!!!!!!!!!!
    I bardzo dobrze, że byliście z dziecmi, wózkiem i innymi akcesoriami!
    Jesteście dowodem na to, że z dziecmi też można zdobywac szczyty!! I może byc fajnie!
    Super! :*

1. Dziękuję Tobie kobietko:} Nasze zdobywanie szczytów okupione jest potem ale warto. Mamy niezłą satysfakcję z tych wędrówek bambetlowych:}

2. Super wyprawa i bardzo ładne zdjęcia! :) Dobrze, że tak niedaleko Bergen jest tyle fajnych miejsc do takich wypadów :)

1. Bardzo dziękuję:}. Najważniejsze- do tych niedalekich wypadów nie potrzebny jest samochód, wystarczą nogi:}}

3. O kurcze,ale pięknie!
    Ja uwielbiam góry, planujemy teraz w sobotę wypad, o ile nie będzie padać
    Pozdrawiam!

4. Ja też bardzo lubię ten widok:}. Udanej pogody i dobrej kondycji we wspinaczkach górskich:}}}

5. No, widoki rzeczywiście zapierające dech w piersiach! Baaaaardzo mi się tam u Ciebie podoba!

6. Dla tych widoków lubimy wdrapywać się do góry, za każdym razem wyglądają inaczej:}