niedziela, 7 września 2014

Poważna decyzja ;}

Kiedy kilka dni temu poszłam odebrać moją Młodszą z przedszkola zobaczyłam z jednej strony smutny obrazek a z drugiej komiczny.
Moje dziecko leży pod stołem przykryte po czubek nosa kocem i płacze, obok niej leży dyrektorka przedszkola i ją uspokaja.. Mała mówi po polsku, duża ją pociesza po norwesku. Obie wiedzą co druga chce powiedzieć ;}}
Okazało się że ulubiona pani córki poszła szybciej do domu i dlatego wydarzył się cały ten dramat.
Zeszłyśmy do szatni a moje dziecko zdecydowanym tonem przemówiło:
       - Pakuj mi wszystko! Opuszczam  to przedszkole i nie masz ze mną dyskutować!
Muszę przyznać że wie dziewczyna czego chce i umie walczyć o swoje ;}}


Kraina Deszczowców zobowiązuje, parasol jest niezbędny








 Graffiti może być ozdobą













8 komentarzy:

  1. Dobrze, że córcia ma swoje zdanie i wie czego chce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że w końcu przedszkole polubi i będzie czuła się w nim dobrze i bezpiecznie!
    Zdjęcia z parasolkami mnie rozwaliły na łopatki :)
    Boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co Czarnuszko jakoś malutkimi kroczkami drepczemy do przodu z przedszkolem. Od kilku dni już nie ma tak strasznych lamentów. Parasolki zauważyłam wczoraj wracając ze spaceru. Na nudnej szarej ulicy wisiało mnóstwo parasoli- niezły widok:}

      Usuń
  3. Ale świetne zdjęcia- cudowne po prostu. Chciałabym to wszystko kiedyś zobaczyć na żywo. No Córcia stanowcza, nie powiem :)
    Ale dyrektorka też mnie rozczuliła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co wałęsaliśmy się ponurą ulicą i nagle wyrosły przed nami te kolorowe parasole- miłe dla oka zaskoczenie Marta do Norwegii daleko nie jest :}}. Kilka razy słyszałam że Bergen jest nieciekawe i nic ciekawego nie ma ale ja uważam że jeżeli ktoś chce to znajdzie interesujące miejsca. Oj umie moje dziecko postawić na swoim. Współczuje dyrektorce, ponieważ Młodsza jeżeli stwierdzi że ma ochotę płakać to będzie wyć bez końca :}}}

    OdpowiedzUsuń
  5. Ktoś kto miał pomysł na parasolki strzelił w 10:}

    OdpowiedzUsuń