piątek, 15 maja 2015

Lenistwo

Od wczoraj  cieszymy się wolnym [ wczoraj było święto wniebowstąpienia ]. Wystarczy jeden dzień urlopu i można  mieć dłuższe lenistwo;}.
Wyruszyliśmy sobie z naszego nowego zacisza zobaczyć co w trawię-mieście- słychać;}. 
Pogoda jest przepiękna więc  ludzie złaknieni słońca   krążyli po mieście łapiąc słoneczko i my wśród tych leniuchów;}}.




Moje ulubione tulipany. Nareszcie wiosna ruszyła do boju;}





 Coś dla miłośników jachtów














 Moje dziecko musi dokarmić "zabiedzone" gołębie. Niezłe brzuszki mają po sezonie dokarmiania;}}











 I znowu moje ukochane cwietki
















Trochę wody dla ochłody;}








Kochani życzę wszystkim cieplutkiego i słonecznego weekendu;}}

12 komentarzy:

  1. Lenistwo... Juz zapomnialam co to znaczy:)
    Cwietow w Bergen dostatek.Ja wczoraj poszalalam w Plantasje.
    God 17 Mai!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cwietów dużo ponieważ jutro 17 maj i wszystko musi być na tip top;}}. Kobieto czasami warto przypomnieć sobie co to lenistwo. Raz na ruski rok. Nie żebym Cię namawiała do obibokowego życia ale czasami trzeba się rozpieścić;}}}. Szalej z kwiatami to znaczy że wiosna jest pełną gębą. Przepięknego weekendu

      Usuń
  2. Piękne są te okwiecone drzewa.. !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie za takie kolory baaardzo lubię wiosnę;}.

      Usuń
  3. Kasiu, przepiękne zdjęcia! Tulipany widzę kwitną na całego. U mnie już tylko niedobitki na działce zostały. Pięknie tam macie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta;}. Tulipany są dla mnie najpiękniejsze więc ich trochę pofociłam;}. Tutaj też już zdychają ale udało mi się złapać kilka ładnych. Spokojnego i zdrowego weekendu kobietko;}

      Usuń
  4. No popatrz nawet nie wiedziałam, że jesteśmy imienniczkami ;) (Dowiedziałam się z komentarza wyżej)
    Zdjęcia z wodą są cudowne. Zawsze pociągała mnie głębia wody, kolor, tajemniczość a z drugiej strony panicznie boję się pływać i wchodzić do głębokiej wody...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu;}. Jednak to imię czasami wraca- bo jest najpiękniejsze;}. Ja też bardzo lubię wodę i się jej nie boje do momentu kiedy czuję grunt pod nogami. Taka asekuracyjna sympatia;}

      Usuń
  5. A kaczki już w stawie pływają? :)
    Piękne są te dywany kwiatowe. Poza tym zawsze podziwiam stary dworzec jak jesteśmy w tym miejscu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaczki grasują w wodach już z dobry miesiąc. Ja też bardzo lubię ten stary dworzec, ma coś w sobie;}

      Usuń
  6. Również cudnego, pełnego kwiatów weekendu zyczę...nie tylko wśród tulipanów:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo dziękuje i ściskam wiosoenkowo;}

    OdpowiedzUsuń