środa, 27 maja 2015

Kasa albo kratki ;}

Mój mężuś jest bardzo dobrym kierowcą ale ma jedną wadę nie zapina pasów. Zawsze nam gdera że my mamy pamiętać o zapięciu ponieważ  nie ma ochoty płacić kary a sam jakoś omija siebie. I pokarało mi faceta;}. Zdążył ruszyć przejechać kilka metrów i dorwała go policja, właśnie za  wiadomo jakie przewinienie. Dostał do wyboru zapłacić 1500kr[ nie wiem jaki  jest teraz przelicznik ale około 750 zł ] lub dwa dni w więzieniu. I oto jest dylemat zapłacić czy iść na dwudniowe wczasy do pudła;}}}.




Te zdjęcia specjalnie do bloga robiła moja starsza córka









22 komentarze:

  1. To pogratulowac hehe. Ale wiesz co, teraz Ty powinnas dostac taka sume na waciki , no nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu właśnie taki mam niecny plan. Zony to pamiętliwe cholery i w odpowiednim momencie wbijają szpile;}}}

      Usuń
  2. Przyłaczam sie do wcześniejszej wypowiedzi....:):):
    No bo raczej "wczasów"nie wybrał:)
    Miłego dnai i zapinajmy pasy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo gadania będą go kosztować te waciki, ale cierp ciało;}}}. Cieplutko pozdrawiam chmureczko;}

      Usuń
  3. Moj zaplacil 8500 bo mial za ciezkie buty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O la la to nasz mandat to faktycznie kieszonkowe no i Twoje waciki fajniejsze;}

      Usuń
  4. Teraz już zapewne chętniej będzie zapinał pasy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to my 3 wredne baby będziemy go strofować. Taka mała babska przyjemność;}

      Usuń
  5. Ja to chyba ze sknerstwa bym poszła do pudła na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co podobno norweskie więzienia to mini hotel więc może nie byłoby tak źle dwa dni relaksu;}}

      Usuń
    2. Moj znajomy "siedzial" 40 dni i po wyjsciu bardzo sobie chwalil :)

      Usuń
    3. Nasz norweski znajomy poszedł na relaks 3-miesieczny i nie chciał wracać;}}

      Usuń
  6. Może teraz się nauczy zapinać pasy. Ja nie wyobrażam sobie jechać bez pasów!

    Rośnie Ci konkurencja, bo córcia cyknęła śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje Kasiu, chociaż może to być krótkotrwały zapał;}}. Zdolna bestyjka z niej rośnie.

      Usuń
  7. He he, no to ładnie się wam trafiło :) jak baba gada do faceta zapnij pasy to mówi że mu nudzi, a jak ta przyjemność go już kosztuje parę stówek to jakoś łatwiej się pasy zapinają :) Ja to zawsze mam zapięte pasy, a jak ktoś zapomni to nasze auto ciągle piszczy... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co wg niektórych gdyby kobitkę to spotkało usłyszałaby że baby nie mają wyobraźni :}}. Pipające samochody to dobry pomysł, niestety nie wszystkie to mają

      Usuń
  8. Uuu... nie fajnie, ale może to go nauczy że pasy należy zapinac.

    OdpowiedzUsuń
  9. Milusie kaczucie:))

    Ciężki wybór, hyhy, ale teraz może pasy już będą zapięte?:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybór podjęty i zapłacony;}}. Oj dostanę po głowie od chłopa za ten post;}}}

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój też by nie był zadowolony gdybym go opisała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam przykład pod nosem i wykorzystałam;}}} . Chciałam pokazać cenową różnicę mandatów tutaj i w Polsce;}

      Usuń