niedziela, 10 maja 2015

Poznawanie

Jeszcze trochę czasu potrzebuje żeby się zadomowić. Póki co poznaje nowe miejsca, koduje co mi się podoba i w który kąt chcę wrócić.
Moje dziewczyny wyznaczyły sobie swoje ulubione szlaki. Starsza ścieżkę rowerową, Młodsza nie na manowce;}} ale ścieżki prowadzące na place zabaw. Ma raj dziewczyna , ponieważ tych atrakcji mamy tutaj zdecydowanie więcej;}}. Pytanie która z nas jest z tego powodu bardziej szczęśliwa;}}}}.
Oj troszkę zdjęć mi się dziś porobiło więc koniec gadania i zapraszam na przegląd moich foto- zdolności ;}.


Wiosna powolutku  się budzi więc cieszymy się codziennie z nowej zielonej atrakcji



 Od mężusia dla mnie;}}









Kilka chałupek które  mi się spodobały











To była sympatia od pierwszego spojrzenia. Próbowałam ten domek obfotografować z każdej strony. Mam szczęście że od właścicieli w lep nie dostałam ;}}












Małe atrakcje przydomowe










Kościółek który byłoby grzechem nie pokazać








No i rzut oka na góry





Panorama mini;}

22 komentarze:

  1. Pięknie tam u Was :)
    Każde zdjęcie powoduje, że czuję jakbym jedną nogą była razem z Wami :)
    Ściskam Was bardzo mocno Kochani! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko tylko wspólnej kawusi nam brakuje jedną nogą u Ciebie drugą u mnie;}. Moc buziaków

      Usuń
  2. Ale fajnie! I pogoda jakas taka nie bergenska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce fajne, zdecydowanie spokojniejsze. Pańca z centrum przeniosła się do spokojniejszej części:}}. Ha ha ja polowałam na tą pogodę ponieważ nic się nie zmienia i deszcz nas lubi

      Usuń
  3. U Was widać piękną wiosnę, a u nas się zepsuło...
    Te domki przypominają mi domy z fajnych, starych zagranicznych filmów. Miejsca z charakterem i duszą. Oj zazdroszczę takich widoków i pięknej architektury. Chociaż u nas też można znaleźć perełki :)
    Zagnieżdżaj się kochana szybciutko na nowym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu tej wiosny jeszcze mało, udało mi się zrobić tych kilka fotek ale poza tym wolno się budzi zieleń. Ja bardzo lubię takie domeczki klimatyczne więc chyba najczęściej je pokazuje. Zgadzam się w Polsce mnóstwo atrakcyjnych miejsc jest i nie trzeba ich specjalnie szukać;}. Buziaki

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia, a jakie widoki... ahh, mi się marzy domek na wsi, cisza spokój i natura otaczająca, pozazdrościć:) ale może i mnie kiedyś przyjdzie mieszkać z moimi pociechami w tak uroczym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;}. Ciszę faktycznie mamy ale tej ładnej przyrody muszę się troszkę naszukać, co nie zmienia faktu że miejsce jest klimatyczne. Pozdrawiam;}

      Usuń
  5. Cudowne zdjęcia :)) aż się rozmarzyłam...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość. Widzisz będziesz chciała pomarzyć to wpadaj do mnie na nową dawkę zdjęć;}}

      Usuń
  6. Pięknie u Was! Aż chciałby się wsiąść w samolot i polecieć choć na Weekend do Bergen. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu pogoda zapowiada się ładnie więc dupka do samolotu i już;}}

      Usuń
  7. Uroczo! Oj będę tego bloga śledzić, zwłaszcza że temat życia w Norwegii bardzo mnie interesuje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe fotki! Masz oko! No, a okolica - bajkowa. Macie gdzie chodzić. Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Joasiu;}. Okolica faktycznie ładna i cicha. Pozdrawiam

      Usuń