niedziela, 22 czerwca 2014

Brak odpowiedzi

Dziś nie będę pisała jak ładnie i ciekawie jest w Bergen ale popiszę o tym co mnie bardzo złości a właściwie kto-mamuśki Polki.
Jeżeli ktoś mnie pytał czym zajmuje się w Norwegii bez zastanowienia odpowiadałam ze  zajmuje się córka w domu.
Pierwsze mamy poznałam w międzynarodowej  szkole odprowadzając córkę na rozpoczęcie roku i tutaj zaskoczenie bo wszystkie jak jeden mąż zadawały jedno pytanie:
   -gdzie pracujesz?
Ja zgodnie z prawda:
    - W domu, zajmuje się dzieckiem
I tutaj następowało wielkie zaskoczenie:
     - jak to nigdzie NIE PRACUJESZ!
Ludzie przyszłam z wystraszonym dzieckiem  do szkoły w której nikogo nie zna, język to czarna magia a ja mam się licytować jaka dobra fuchę znalazłam.
Następne spotkanie już w norweskiej szkole i tutaj jak zdarta płyta to samo pytanie.Jest tyle ciekawych tematów ale po co przecież  ważniejsza jest licytacja i niekoniecznie mówienie prawdy .
Kobieta która powie innym mamuśkom że nie pracuje zostaje potraktowana jak trędowata i człowiek gorszej kategorii albo co gorsza ta która pójdzie i buchnie im ich prace.
Te które zaczynają kłamać  żeby nie zostać wykopanymi z towarzystwa wzajemnej nieszczerej adoracji mają problem bo kłamiąc nie pamiętają co komu i jaka historyjkę opowiedziały i wpadają we własne sidła :}.
 Nie rozumiem takiego zachowania  , pracy tutaj jest dużo wystarczy nauczyć się języka i nie ma problemu ze znalezieniem ciekawego zajęcia.
Nie będę puentować tego wpisu bo za diabła nie rozumiem takiego zachowania





Dziś droga wycieczko spacerek po parku dla relaksu:}










 

4 komentarze:

  1. Cześć Zolicha, nie przejmuj się. Powiedz, że wróżysz z kart lub pracujesz w tajnych służbach i dlatego nie możesz rozmawiać o pracy. Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O służbach to chyba nie mogę powiedzieć bo pomyślą że chce im podsłuchy założyć co by je wyśledzić:}}

      Usuń
  2. A niech spadają na drzewo ciekawe jaja!
    Nikomu nie musisz się tłumaczyc!
    Poza tym praca w domu jest często gorsza od zapinadalania po 8h!
    Olej Kobito!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarnuszko bardziej mi chodzi jak one siebie traktują i o tą bezsensowną licytacje, może problem jest taki że one nie umieją po norwesku i nadrabiają durnym gadaniem:}} Tego nie wie nikt...

      Usuń