niedziela, 29 czerwca 2014

Babska próżńość

Całą rodzinką wybraliśmy się wczoraj po zakupy . Mężuś rozpłynął się miedzy pólkami moje dziewczyny za mną  krzycząc:
     -mamooo kup to!
     - dziewczyny poszukajcie tatusia on zobaczy "to' do kupienia
Bestie pobiegły a ja śmignęłam między swoje ulubione półki, nagle słyszę:
     - nie słuchają pani dzieci
Stoi obok facet i nie czekając na moją odpowiedż kontynuuje:
    - pani to babcia czy mama dla nich?
BABCIA?!! Chłopie bo przyłożę tobie torebka
   - nianią ich jestem
Nie czekając co mi facet odpowie, czy nie będę na etapie prababci lecę do mężusia
  kochanie czy ja wyglądam na babcie?!
A mój facet jednym tchem:
   - no coś ty dobrze wyglądasz...kupiłem dobrą szyneczkę, zobacz
Licz tu człowieku na wsparciu swojego faceta:}}


Kilka miejsc gdzie lubimy rozpieszczać swoje podniebienie



Tutaj przyrządzają przepyszną pizze



W tej kawiarence można się napić bardzo dobrej kawki i zjeść pychota lody




Małe lenistwo na trawce jeszcze nikomu nie zaszkodziło



4 komentarze:

  1. ach te chłopy :P
    jakbym mojego słyszała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczyłam że będzie się piał na mój temat a tu proszę:}}

      Usuń
  2. Ja jak mówię, patrz - przytyłam (myśląc że zaprzeczy) on odpowiada "to może jedz trochę mniej i cwicz!". Faceci nie mają pojęcia. ��

    OdpowiedzUsuń