piątek, 4 lipca 2014

Bunt


Od 2 dni pada u nas deszczyk co nie odstrasza moich dzieci od wyjścia na spacer. Odkurzyłyśmy kaloszki i ruszyłyśmy przed siebie.
Spacer okazał  się bardzo udany dla moich dziewczyn, mniej przyjemny dla mnie, ponieważ okazało się że nie tylko nam nie przeszkadza deszcz ale zwierzakom także, przy każdym napotkanym czworonogu następował kociokwik moich babeczek a skończyło się histerią że nie wracają do domu bez zwierzątka.Brakowało im tylko transparentów "my chcemy zwierzaka!" :}}





Które kaloszki najładniejsze:}}


 Kociak mieszkający po sąsiedzku, wyjątkowo pokojowo nastawiony do  moich dziewczyn





 A tutaj następny gagatek do "zaadoptowania"





11 komentarzy:

  1. Oj chyba wpadły mi w oko Mamine kaloszki :D
    U nas po ciągłym deszczu dziś afrykańskie lato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię moje kaloszki , może właśnie dlatego że sa mało kaloszowe:}}.Zazdroszczę Tobie czarnuszko tego afrykańskiego lata

      Usuń
  2. kocham kalosze a więc tu podobaja mi się każdej z Was:):
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za kaloszami więc starałam się kupić takie które są mało kaloszowe i nie są ponure :}}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dobrze!!! Kolory w zyciu potrzebne są nam jak powietrze prawie:):)

      Usuń
    2. Zgadzam,się w 100% kolory dają dużo pozytywnej energii:}}

      Usuń
  4. ciekawe jak szybko by im sie ten zwierzak znudzil...
    moj 8 letni chrzesniak po roku posiadania jorka sam poprosil by go rodzice sprzedali bo mial go dosc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocieszam się tym że za szybko się o tym nie będę musiała przekonywać:}

      Usuń
    2. oby ten temat zbyt szybko do was nie wrocil

      Usuń
    3. póki co mam wymówkę że właściciel domu wynajmujący nam mieszkanie sie nie zgadza:}}

      Usuń
    4. na kogos trzeba zwalic :P

      Usuń