czwartek, 24 lipca 2014

The tall Ships Races.

Wczoraj  w Bergen zaczął się The tall Ships Races. Dziś popędziliśmy zobaczyć co w trawie piszczy.
W porcie przycumowanych było mnóstwo żaglowców, niesamowicie dużo ludzi, można było posłuchać koncertu piosenek szantowych. Zorganizowanych jest też dużo dodatkowych atrakcji: występy  teatrów ulicznych, zawody bosmańskie i żeglarskie, parada werbistów, zawody kadetów marynarki wojennej   Organizator rozwiesił po dwóch stronach portu  telebimy, co by ludziska mogły wygodnie posłuchać muzyki przy piwku.
Mimo groźby atakiem  terrorystycznym  udało nam się ciekawie spędzić popołudnie






































































4 komentarze:

  1. Wow! Moje klimaty. W Szczecinie, gdzie mieszkam, już dwa razy odbywał się zlot żaglowców, ostatni- rok temu. Niestety nie udało mi się zrobić tak pięknych zdjęć jak Twoje, ale w ogóle być tam i widzieć je wszystkie na żywo- niezapomniane przeżycie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się- niesamowite wrażenia, faktycznie trzeba to wszystko zobaczyć na żywo. Na zdjęcia spojrzysz ale nie ma tego klimatu .Mój mężuś został zmuszony do robienia zdjęć, ja pilnowałam dzieciaki żeby mi w tłumie ludzi nie poginęły:}. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Raj dla mojego Gada :P
    Osikałaby się z radości jakby tam był :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj miałby co oglądać Twój Gadek Mój chłop gdyby mógł każdą śrubkę by obejrzał:}}}

      Usuń