niedziela, 20 lipca 2014

Spacer turystyczny

Pogodę mamy od kilku dniu przepiękną więc staramy się ją wykorzystać spacerowo. 
Nie mieliśmy dziś pomysłu w którą stronę mamy iść więc wybraliśmy szlak turystyczny:}}





Rynek bergeński- podziwiam tego pana że w taką temp stał cierpliwie i zbierał korony:}



 Targ rybny, oblegany przez turystów











Bryggen- wąskie, urokliwe uliczki z małymi galeryjkami







 Czas na lody musiał się znaleźć:}



Przyciągnął moje oko ciekawy wystrój przed wejściem do restauracji







 Na koniec spragnione gołębie, nie miały ochoty podejść kuszone jedzonkiem:}

8 komentarzy:

  1. Zakochana jestem w tych Twoich zdjęciach :)
    Pięknie tam u Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są robione bardzo w biegu ponieważ moj młodszy szkrab wszystko ogląda biegając:}}.

      Usuń
  2. A ta urocza knajpka jest nieczynna? Bo pusto jakoś😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pusto ponieważ robiłam zdjęcie w momencie otwarcia:}. Sporo ludzi tam przychodzi i zazdroszczę im troszke ponieważ czasami też bym tam klapnęła dupką ale moje wiecznie biegające dziecko nie pozwala na taki relaks:}}

      Usuń
  3. Pięknie tam. A ten targ rybny... Ojojoj, przepadłabym tam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Targiem rybnym też się zachwycałam dopóki nie poszłam do sklepu rybnego i nie zobaczyłam różnicy cenowej:}} ale atrakcja dla turystów musi być. Pozdrawiam Cię kobietko:}

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo tam ładnie i ładne zdjęcia, zwłaszcza to z golebiami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Gosięńko:}. Biedne były wykończone słońcem więc nawet za bardzo nie protestowały przy pstrykaniu:}

      Usuń