czwartek, 5 czerwca 2014

Zdolna bestia:}

Ponieważ zakończenie roku szkolnego zbliża się dużymi krokami więc wychowawczyni  mojej córki robi remanent w klasie i oddaje do domu prace, które dzieciaki robiły w ciągu roku. 
Nieskromnie powiem że wiem o zdolnościach plastycznych mojej starszej gwiazdy ale mimo to zaskoczyła mnie jednym obrazkiem. Klasa miała wybrać znanego malarza i spróbować namalować podobnie, córcia wybrała "krzyk" Edvarda Muncha. Uważam że udało się jej to niesamowicie. Będę nieskromną mamuśką i pochwalę się zdolnościami  mojego  dziecka , a co:}}


 Kopia



 Oryginał
 

11 komentarzy:

  1. Noo Kochana zdolną masz Córcię!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę jej lekkości w malowaniu, patrzy, rysuje i proszę bardzo:}}

      Usuń
  2. Ja to nawet kota namalować nie umiem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Moje uśmiechnięte buźki zamieniły się w jakieś dziwne znaki zapytania :(

      Usuń
    2. Zaszyfrowane te Twoje buziaki:}}

      Usuń
  4. wielkie brawa
    mozesz byc dumna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuje, oj rośnie dumnej mamuśce serducho:}

      Usuń
  5. Puchnihj z dumy bo masz ku temu powody:)
    Zamawiam kopie Madonny:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak spuchnę że pęknę jak balonik:}}. Złożę zamówienie u mojego dziecka:}

    OdpowiedzUsuń