niedziela, 15 lutego 2015

Gdzie te serca ?

Mimo że nie celebrowaliśmy w wyjątkowy sposób Walentynek weekend minął nam rodzinnie-serduszkowo ;}}. Pogoda zrobiła się wiosenna  więc cieszenie się  słoneczkiem dominowało . Z myślą o przesycie walentynkowym w Bergen  wyruszyłam na sesję fotograficzną do miasta i tutaj porażka - może  z dwa sklepy poczuły klimat. Wróć były sklepy które były oblężone przez panów - z uśmiechniętymi  buziakami wychodzili od jubilera z pięknie zapakowanymi paczuszkami. Oni z pewnością poczuli dzień rozpieszczenia swojego kogoś ;}}. Co udało mi  wyszukać moim sokolim ;}}} wzrokiem to wam pokażę.






























8 komentarzy:

  1. Oj, u nas to wszystkie gabloty przepełnione są sercami, aż za mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jestem przyzwyczajona do polskiego serduszkowego przesytu ;}}}. Z nastawieniem na "za dużo" szłam robić zdjęcia. Obserwując ludzi- oni chyba troszeczkę inaczej obchodzą ten dzień i inaczej wydają pieniądze z tej okazji ;}

      Usuń
  2. No właśnie u nas to był przesyt!
    Podobają mi się Wasze wystawy, elegancko i z nutką romantyzmu :)
    Niektórzy zapominają, że co za dużo to nie zdrowo :P
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas było faktycznie minimalistycznie co nie znaczy że gorzej ;}. Buziaki Czarnuszko

      Usuń
  3. U nas z wystaw wszystko się "wylewało", przepych i kiczowatość ;( Wasze wystawy są bardzo nastrojowe i delikatne, aż miło popatrzeć. Bardzo lubię oglądać zdjęcia zrobione przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że podobają się Tobie moje "cykadła" :}}. Mój mężuś szkoli mnie jak robić dobre zdjęcia ale różnie to wychodzi- przecież kobieta wie wszystko najlepiej ;}}}

      Usuń
  4. U nas aż nadto tych dekoracji.... Ale w sumie - czemu nie? Zawsze to jakiś radosny element życia :). Piękne zdjęcia, szczególnie czerwone róże... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moimi ulubieńcami też są róże. Co klasyka to klasyka ;}}

      Usuń