poniedziałek, 9 lutego 2015

Uśmiechy rozdaje ;}







Wczoraj obchodziłam drugi Dzień Mamy w Norwegii. Były życzenia buziaki i kamyk na szczęście ;}}.



Wczoraj także minął roczek  mojego bloga. Nie będę pisała co mi daje pisanie , dlaczego go mam. Chce pominąć kwiecistą przemowę i zwyczajnie podziękować wszystkim, którym sprawia przyjemność wpadanie do mnie , zostawianiu komentarza. Poznałam kilka fantastycznych kobietek i mocno je ściskam. Dziękuje także tym,  którzy wchodzą, ale po cichutku, bez zostawiania śladu ;}}.




uśmiech : Emotikon z dużym toothy uśmiech



"Uśmiech to cud, który możesz ofiarować innym. To coś niesamowitego, bo powstaje z niczego".







...Mnóstwo uśmiechu ode mnie dla Was ;}}





8 komentarzy:

  1. Dziękuję kochana. ;)
    Kolejnych lat miłego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent! :)
    Kochana duży, urodzinowy buziak z okazji roczku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezencik także mi się podoba . Mam już spore pudło z podarunkami od moich dziewczyn ;}. Buziaki Czarnuszko ;}

      Usuń
  3. Cudowny kamyczek :) Oby przynosił dużo szczęścia ;)
    Kolejnych satysfakcjonujących lat blogowania :)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja starsza córka rozmyśla co komu sprezentować, bardzo to przeżywa. czy podarunek będzie się podobał. Zawsze trafia w 10 ;}. Dziękuję i wzajemnie ;}}}

      Usuń
  4. I ja się bardzo, bardzo mocno do Ciebie uśmiecham. I życzę kolejnych latek w blogosferze!
    Piękny ten kamień, i nich faktycznie przyniesie masę szczęścia i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochuchałam na kamień, nabiera mocy urzędowej i z pewnością będzie szczęśliwy ;}}}. Ściskam mocno Martuś ;}

      Usuń