niedziela, 1 lutego 2015

Mapa

Dziś mieliśmy dzień leniwca i brakowało nam weny twórczej jaką atrakcję spacerową wymyślić naszym dziewczynom . Ale, ale co dwie głowy to nie jedna :}}- powstała mapa której celem było oczywiście znalezienie skarbu. Pogoda była dziś słoneczna , mrozik szczypał w nosy słusznie lecz nawet chłód nie zniechęcił moich gwiazd od  poszukiwania "czegoś". Tym sposobem udało nam się dotlenić, nie gnuśnieć w domu :}}





Nie mogę się pochwalić zapierającym dech w piersiach   śniegowym krajobrazem, ponieważ zostało go niewiele ale mimo to jest klimat zimowy ;}}
















 Moja Młodsza próbuje odnaleźć skarb w samotnej zaspie ;}



 ...ma małą śliczną kuleczkę do pomocy- szkoda że nie naszą ;}

14 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Nam też czasami się nic nie chce... Wyjście z domu to jednak zawsze dobry pomysł :)
    A skarb w końcu znaleziony?!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spacer na tyle zmęczył moje gwiazdy że popołudnie mieliśmy spokojne ,bez kłótni ;}}}, a nagroda nie była określona- zrobiliśmy z mężusiem burzę mózgów i obiadek okazał się dobrą nagrodą ;}}}

      Usuń
  2. U nas też jest namiastka zimy, ale dziś mieliśmy dzień leniwca. Zdjęcia jak zwykle fajne. Pozdrawiamy Dużo buziaków dla was :))) ❤😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniegu resztka ale mamusia wie że ja się boje o swój tyłek a lód wszędzie :}}} Moja ekipa miała ze mnie niezły ubaw ;}}}}}. Mocno ściskamy

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez chetnie pobawilabym sie w szukanie skarbow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co na początku pomysł wydawał się nijaki ale moje dziewczyny się wkręciły i było pięknie ;}

      Usuń
  5. Ale tam u Was pięknie! :)
    A co było skarbem? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koncepcji jaki to ma być skarb nie było ale pod koniec wędrówki dziewczyny były tak zmęczone że obiad okazał się wystarczającą nagrodą ;}}}

      Usuń
  6. Piesek uroczy. ;)
    Jeździcie zima kolejką na górę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesek charakterkiem pasował do mojej młodszej - niezły urwis ;}}. Kolejką jeździliśmy kiedy było ciepełko w dupkę ;}.Moja rodzinka cierpi ze mną ponieważ mam okropny lęk wysokości i jeśli mam wybór- wybieram nogi, nawet jeśli dłużej to trwa Ale podczas spaceru ładniejsze widoczki są- zawsze to jakiś plus ;}}}

      Usuń
  7. Cóż za widoki piękne! Ach ja to bym i nawet wyjść chciała, ale narazie zakaz od lekarza. Ale jeszcze kilka tygodni ;) Starszak mój za to nudzi się okropnie, ale trudno, przeżyjemy to jakoś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co te widoki się nie nudzą, niby codziennie widzę ten sam krajobraz ale zawsze z jakimś nowym szczegółem ;}. My ostatnio częściej w domku siedzimy ponieważ moja córcia łapie wszystkie paskudztwa z przedszkola...

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń