piątek, 13 lutego 2015

Wodne przyjemności


Nie będę pisała dziś o Walentynkach, pączkach ale o wodnym świecie;}. Postanowiliśmy zafundować naszym dziewczynom ekstra atrakcję i wybraliśmy się do Akvariet. Bilety nie nalezą do najtańszych   ale raz na jakiś czas można zaszaleć ;}. Jeżeli ktoś lubi taką formę spędzania wolnego czasu to może tam spędzić pół dnia. Rodziny  są przygotowane na cały dzień- kanapeczki, kawka, mleko w termosach dla maluchów. My zrezygnowaliśmy z tych przyjemności ponieważ moja Młodsza jest tak żywiołową dziewczynką że podczas naszego popijania kawy mogłaby pająki z akwarium wypuścić ;}}}. Mimo pominięcia tego drobnego luksusu piknikowego dzień był super i myślę że to nie była nasza ostatnia wizyta .
























































 









 









10 komentarzy:

  1. Zbieram zęby z podłogi!!!!
    Ale cudeńka!! Super sprawa i rewelacyjny pomysł na spędzenie czasu z Rodzinką :)
    Moja Zuza byłaby zachwycona :)
    Ściskam! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarnuszko Ty zostaw swoje zęby tam gdzie powinny być ;}. Na 100% podobałoby się Zuzce, na zdjęciach nie widać niesamowitego efektu- w rzeczywistości kolory są prześliczne. Ściskam

      Usuń
  2. My! My! My lubimy takie atrakcje!
    I chociaż też u nas piknik nie wchodziłby w grę (powód ten sam co u Was), to i tak myślę, że wycieczka byłaby super.
    Niesamowite okazy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraziłam sobie Twoją Lilkę i moją Zojkę- oj akwarium popłynęłoby ;}}}. Warto uszczuplić portfel i spędzić dzień w takim miejscu. Na zdjęciach tego nie widać ale tak jak pisałam Czarnuszce w rzeczywistości to wszystko wygląda atrakcyjniej. Buziaki

      Usuń
  3. Wspaniałe miejsce. Nie byliśmy tam ale chętnie bym je kiedyś odwiedziła. :)
    Pamiętam, że przy specjalnej karcie dla turystów ze zniżkami, którą kupowaliśmy w informacji turystycznej były spore zniżki do Akvariet. Korzystałaś kiedyś z tych kart?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaśka koniecznie musisz tam pójść kiedy będziesz w Bergen. Polecam;}. Nie korzystaliśmy nigdy z tych zniżek ponieważ u nas zawsze prosili o kartę w której masz dane czy jesteś tubylcem czy nie ;}}

      Usuń
  4. O ile wodne stworzonka mogłabym oglądać i podziwiać godzinami to w lokatorami z pierwszych zdjęć byłby problem. Skończyłoby się to tak, że ktoś musiałby mnie wynieść, bo strach by mnie sparaliżował i nie mogłabym zrobić nawet kroku. Węże to moja największa fobia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dużym łukiem omijałam akwaria w których były pająki- to jest moja fobia. Brrr odruch mam niekontrolowane ;}}}

      Usuń
  5. Wyprawy wszelkie , które zostawiają za sobą długo zapamiętane ślady, są bezcenne..co tam cena, ważne wrażenia i razem spędzony czas!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, takie chwile pozostają we wspomnieniach na całe życie ;}. Pozdrawiam

      Usuń