środa, 12 marca 2014

Chwalipięta

Dziś będę chwaliła się zdolnościami mojej 10 letniej córci.
Kilka dni temu przyniosła ze szkoły domek dla ptaków, zrobiony od początku do końca własnymi łapkami.
Tutaj takie zajęcia nazywają się- kunst og håndverk- sztuka i rzemiosło, są one podobne do tych które były w polskich szkołach- ZPT. Uważam że te lekcje są rewelacyjne, dzieciaki uczą się np szyć, gotować i robić takie fajne rzeczy jakimi za momencik się pochwalę;}}. Moja córcia po tych zajęciach potrafi ugotować prosty obiad, szyje chyba lepiej od mamuśki;}} Dobra koniec przechwałek czas na zdjęcia.




2 komentarze:

  1. Ja pierdu!!!!
    Takie cudo zrobiło 10-letnie Dziecko????
    Szczena mi opadła do samej ziemi, a zęby zbieram z podłogi!!!
    SZACUN!
    Sama bym czegoś takiego nie zrobiła!!!
    CUDO!!!
    Zdolną masz Córkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem baaardzo dumna z mojej Krasnalichy;}}

    OdpowiedzUsuń