czwartek, 6 marca 2014

Kilka Pytań

Do zabawy zaprosiła mnie "mała czarna". Zadała kilka pytań. Zaraz sprawdzę jak mocno muszę rozruszać szare komórki;}}. Do dzieła:

1. Jakie są słowa których nadużywasz?
      - wydaje mi się, że słowo, którego u mnie jest w nadmiarze to- "dokładnie"

 2. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?


     - Odpowiem  cytatem-" Miłość od pierwszego wejrzenia uderza jak piorun w samo serce, jako coś oczywistego, jako wydarzenie, które czeka na nas od zawsze. Nie nazywamy tego uderzeniem pioruna, nie ma to żadnej nazwy. Są to tylko odczucia: wypieki na policzkach, lekkie drżenia w zagłębieniu klatki piersiowej, wrażenie próżni we wnętrznościach. Ciało wstrzymuje oddech, kroczy dalej, pozuje dla tego spojrzenia i tylko dla niego, chce niecierpliwie być piękne, z obawy, że ten ktoś zniknie, jak się pojawił, z całą swą tajemniczością" . 


Zgadzasz się ze stwierdzeniem, że stara miłość nie rdzewieje?

    - moja miłość  chyba nie jest jeszcze ani stara ani zardzewiała;}}}}}}


4.  W spodniach czy w sukience?

    - zdecydowanie w spodniach


5.  Kawa czy herbata?

   - kawa w nieograniczonych ilościach


6. Chcesz rozśmieszyć Pana Boga, powiedz mu o swoich planach. Prawda czy fałsz?

    - prawda


7.  Mężczyzna powinien zbudować dom, posadzić drzewo, mieć syna... Zgadzasz się?

   - nie zgadzam się z tym. 


8.  Jaka porażka dotknęła cię najbardziej? 
- staram się  z nią  oswoić i wyciągnąć wnioski

9. Mężczyźni są z Marsa, kobiety z Wenus - prawda czy fałsz?

   - zgadzam się w 100% ;}}


10.  Jak wakacje to w górach czy nad morzem?  

    - codziennie oglądam góry więc dla urozmaicenia wybieram morze.


11. Gdzie widzisz siebie za 15 lat? 

    - nie mam pojęcia gdzie  ale zawsze z moja Rodzinką 



Uff udało się.

2 komentarze:

  1. Stara miłość nie rdzewieje? To zależy, na pewno należy o nią dbać. Chociaż, jeśli porównamy miłość do metalu, to na przykład takie złoto nie rdzewieje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gaja ja na pytanie odpowiedziałam trochę przewrotnie, bo moja stara miłość jest tą terażniejszą;}}

    OdpowiedzUsuń